maandag 27 februari 2012

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ...


Ik heb een super leuke tag gevonden! Vandaag heb ik de tag Als ik een ... was, dan was ik een ... voor jullie ik vind hem erg leuk en ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden kijk vooral verder!

Missoho_large


Als ik een maand was, dan was ik juli
Gotta love summer! Ik hou van warmte en in juli is het meestal wel lekker warm, en ik kan s'avonds lekker buiten zitten in het avondzonnetje mmmm. Ik hou van het zonnetje op mijn bol. En ja, we wonen in Ne
derland waar het weer best wel onvoorspelbaar is maar meestal ben ik in juli in een ander land Frankrijk ofzo en daar is het dan wel lekker warm, en sowieso is het gewoon erg fijn dat je vakantie hebt ;-)

Als ik een dag was, dan was ik zaterdag
Oehh lekker de eerste dag van het weekend, meestal ga ik nog even de stad in en ik kan s'avonds lekker bankhangen.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 20:00
Ik ben niet persé een avondmens, het is niet zo d
at ik een verschrikkelijk ochtendhumeur heb (in tegendeel ik ben s'ochtends best wel vrolijk, in vergelijking met andere familieleden dan) maar ik vind het gewoon lekker om s'avonds om 20:00 samen met mijn zusje Goede Tijden Slechte Tijden te kijken!

Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Ik heb totaaaaaal geen verstand van planeten alleen weet ik dat vrouwen van Venus komen, en ja ik ben een vrouw.
Tumblr_m014kqoohh1r7x8spo1_500_large

Als ik een zeedier was, dan was ik een zeepaardje
Deze vraag vond ik best lastig, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een zeepaardje want ik vind ze mooi en sierlijk. En trouwens het lijkt me ook wel chill de de man de kinderen in zijn buik draagt.
Als ik een richting was, dan was ik het zuiden
Warmte, again maar ja ik hou van warmte en in het zuiden is het meestal wat warmer. En natuurlijk niet te vergeten ligt Parijs in het zuiden wat echt tot nu toe mijn favoriete stad is, ik moet zeggen dat het westen ook wel aantrekkelijk is want dan ga ik meer de kant op van The States en Amsterdam (voor mij dan ik woon in het oosten van Nederland.)

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bureau + s
toel
Hoewel mijn bed ook aantrekkelijk was om te kiezen, kies ik toch voor mijn bureau en een stoel om er aan te zitten erbij is toch ook wel fijn. Ik zit de meeste tijd van de dag aan mijn bureau; om huiswerk te maken, te laptoppen, mijn nagels te lakken en ja ik hou van mijn bureau!
Tumblr_lzldz6vrp21qe49wpo1_500_large

Als ik een vloeistof was, dan was ik nagellak
Of course! Ja, wat moet ik er over zeggen het is mijn liefde, verslaving, hobby, crazy thing of hoe je het anders wilt noemen. Can't. Live. Without.

Als ik een boom was, dan was ik chinese kersenbloesem
Echt de mooiste boom evaaarrrr, je ziet hem al in mijn header. Ook de kleur spreekt me erg aan ik vind die lichtroze kleur echt heel mooi zo baby roze. Ik hoop dat ik hem nog een keer in het echt tegen kom!

Als ik een gereedschap was, dan was ik een vijl
Ja ik weet dat het niet echt een gereedschap is maar toch zie ik het als een gereedschap dat ik altijd bij me moet hebben vo
or als ik een haakje aan mijn nagel krijg. Sterker nog in mijn schooltas zit een heel manicure set, hoe vaak mensen daar nou

wel eens een opmerking over gemaakt hebben...

Als ik een bloem was dan, dan was ik een vergeet-me-nietje
Gewoon omdat ik het een leuk schattig bloemetje vind, en ik hoop dat mensen me niet zo snel weer vergeten.

Als ik een weersoort was, dan was ik een ochtendzonnetje
Ik kom meestal niet heel makkelijk m'n bed uit, helemaal niet als ik naar school moet maar als er een lekker ochtendzonnetje schijnt dan ga ik snel m'n bed uit om buiten te ontbijten en te genieten van het mooie weer (deze tag is echt funest voor je humeur met dit druilerige weer.)
Me gusta | Tumblr
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano
Wat vind ik dit toch altijd een mooi instrument! Ik zou echt super graag piano willen spelen, maar ik heb niet genoeg discipline dat weet ik nu al. Ook is het erg duur en hoe krijg ik een piano thuis, nee voorlopig niet maar wel mijn favo instrument!

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een slappe lach die je probeert in te houden
Mijn favoriet! Wat houd ik ervan als ik met vrienden de slappe lach heb en als de leraar dan vraagt of je stil wilt zijn, je alleen maar harder moet lachen. Die momenten zijn echt speciaal. Love it!

Als ik een kleur was, dan was ik barbie roze
Ja, wat moet ik zeggen het is gewoon een mooie kleur, ik bedoel niet zo'n super felle barbie kleur maar meer tegen het baby, milkshake roze kleur aan.

Als ik een emotie was, dan was ik blij
Ik hou van lachen, blijheid en iemand kan zoveel mooier worden van een glimlach op je gezicht! Ik hou er ook van om zelf te lachen en je voelt je meteen beter als je lacht dus word blij!

Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei
Aardbei is een lekkere zoete vrucht, die in de zomer (again!!) veel gegeten wordt. En s'ochtends ontbijten met een broodje aardbei is superrrr lekker

Als ik een geluid was, dan was ik mijn selectie routine
Ik zit nu alweer ongeveer zo'n 3 jaar op streetdance en ik begin nu aan mijn 2e jaar in de selectie. Dat wil zeggen dat ik wedstrijden dans, en ik ben weer uitgekozen! Ik hou van dansen, ik hou van muziek dus ik wist zeker dat het iets moest zijn met dansen en muziek. Ik heb dus gekozen voor de mix waarop ik dans met de selectie want wat geeft het toch een kick als je op het podium die mix hoort!!

Als ik een auto was, dan was ik een volkswagen camper
Stiekem noem ik deze camper veel liever hippie busje maar jullie moeten het ook nog een beetje blijven begrijpen. Ik vind dit echt zulke stoere auto's en ik moet en zal hier later ook in rijden, al heb ik wel gehoord dat ze veel populairder en duurder zijn geworden de laatste jaren. Als ik zo'n busje tegen kom dan flip ik helemaal en ik heb er zelfs een sleutelhanger van, stiekem zie ik mezelf er echt in rondrijden als mobiele nagelstyliste. Ik. Moet. Deze.

Als ik een plek was, dan was ik Parijs
What can i say, ik hou van Parijs it's my city! Ik ben er vorige zomer geweest en ik wil terrruuug!

Als ik een voorwerp was, dan was ik een potje nagellak
Duuuuuh, ik zei het al can't live without. En dat is ook wel duidelijk anders had ik deze blog niet.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik de handen
Ik vind handen erg mooi en fascinerend. Mensen doen bijna alles met de handen. Als je komt geef je iemand een hand, als je gaat zwaai je iemand uit met je handen. Je handen zijn je visitekaartje aan iemands handen kun je veel aflezen (ik geloof niet in je handen lezen hoor, met van die waarzegsters) je kunt vaak zien wat voor werk iemand doet. Ik hou niet alleen van handen van anderen, maar ook van mijn eigen handen. Ik ben trots op mijn handen, vingers en nagels ik vind het één van mijn mooiste lichaamsdelen, ik heb wel hele kleine en dunne handen and i like it! Een nadeel is wel dat ik super smalle vingers heb waardoor ik weinig ringen pas, maar ik heb niks te klagen hoor!! Ik vind mijn vorm ook erg mooi, ik heb mijn handen van mijn vader en hij werkt in de zorg en moet soms ook model staan met zijn handen en ook ik krijg veel complimenten over mijn handen.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar kanten Lita's
Ik móest gewoon even plaatje hiervan bij doen, want ooh wat zijn ze mooi! De foto zegt genoeg.

Tumblr_ltr1e27d6k1qj6l9so1_500_large

Dit was de tag!! Pfoeh wat lang, ik heb er een paar weggelaten want ik was hier erg lang mee bezig. Ik tag niemand in het bijzonder, maar voel je vrij om het over te nemen.

xx Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...