dinsdag 17 juli 2012

In de Profnail

Ik heb zulk leuk nieuws, ik sta namelijk in de profnail! Nou is de kans groot dat jullie het blad niet kennen. Het is een blad voornamelijk voor vakmensen in de nagelbranche. Het blad is dan ook niet in de winkel te koop als je de profnail wil zul je toch meteen een abonnement moeten nemen. Ik kende het blad al omdat ik er een paar heb gekregen van de oude nagelstyliste van mijn moeder en Nicolle de nagelstyliste van mijn oma. Voor mijn verjaardag (21 september) heb ik dan ook een halfjaar abonnement van mijn opa en oma gekregen. Inmiddels is die afgelopen maar ik vond het een erg leuk en interessant blad. 


Ik heb contact met Nicolle, zij heeft mij ook al 2 keer gevraagd om op een open dag te helpen in haar salon/groothandel. Een tijd terug sms'te zij mij of ik haar wilde bellen want ze had heel leuk nieuws. Dat heb ik gedaan en zij vertelde dat Cathelijne Cras (de tekst heeft zij geschreven) haar had benaderd of ik 3 á 4 step-by-steps wilde maken voor in de Profnail. We hebben afgesproken en ik heb 4 step-by-steps gemaakt. Deze zullen verspreid worden over meerdere maanden van de Profnail. En ik heb de eerste al ontvangen!





 Waaah de voorkant!!
 En het artikel, twee pagina's! Ik heb het in aparte stukjes gefotografeerd als je het wilt lezen, sorry dat het nog steeds een beetje onduidelijk is.



Ik ben er echt super blij mee en trots op, en als klap op de vuurpijl ben ik op de verzendlijst gezet, dit houdt in dat ik de profnail elke maand thuis gestuurd krijg!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. 
xx Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...