woensdag 18 juli 2012

Sinful Colors - Neon Melon

Vandaag een kleur voor de durfal, want deze lak is geen kattenpis. Vorig jaar mei heb ik deze nagellak gekocht en nog nooit gebruikt (shame on me). Dus toen ik swatches zag van Orly - Glowstick besloot ik om mijn stash in te duiken en deze neon gele lak op te doen. In het flesje zag ik het al maar de nagellak is vrij waterig en ook toen ik hem opdeed was de dekking niet goed. Ik besloot het er weer af te halen en te beginnen met een witte ondergrond, dit raad ik dan ook aan bij neon nagellak. Kijk wel uit dat de witte nagellak mooi even op je nagels komt anders wordt het 1 grote smeerboel. 

De kleur is Neon Melon en ik heb hem gekocht in Tenerife in een (van de vele) parfumerieën voor €2,95 weet ik nog. Hij brengt niet zo makkelijk aan, vrij streperig maar de witte ondergrond maakt het wel beter. Het flesje bevat 15 ml en is vrij van toluene, formaldehyde en DBP. Over de houdbaarheid kan ik nog niet zoveel zeggen want ik heb hem net op.  


Net als met de meeste neon nagellak droogt ook deze mat op, ik ben zelf niet zo'n fan van de matte finish dus heb ik de nagellak afgemaakt met INM Out the door topcoat.
Het lakje komt niet zo goed over op de foto maar het is echt neon, als een markeerstift, als van die charmante hesjes. Over de kwaliteit ben ik niet heel erg te spreken maar de kleur maakt veel goed. Ik denk dat ik toch maar een keer de neon nagellakken uit de Orly Brights collectie moet gaan aanschaffen want die kleur, WAUW.

xxx 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...