zaterdag 23 juli 2011

Even iets anders

Jullie hebben vast wel gemerkt dat er de laatste tijd geen berichten zijn gekomen in de categorieën Do You Like.. en The Nails of... ik merk dat ik die gewoon minder leuk vindt om te schrijven dus heb ik besloten om met die categorieën te stoppen de berichten die ik daarin heb gepost blijven bestaan omdat je geen berichten kan verwijderen op blogger. Ook wil ik deze vakantie weer elke dag gaan posten. Ik zal geen exacte datums op internet zetten maar er komt een vakantie stop. Na de vakantie kijk ik even hoe vaak ik kan bloggen want dan ga ik naar het voortgezet onderwijs en moet ik dus even zien hoe vaak ik de tijd heb om te bloggen. Ik hoop op jullie begrip!


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...