dinsdag 26 juli 2011

My Own Nail polish display

Ik ben hard aan het sparen voor een nagellak rek want ja, zoals jullie wel hebben gezien in mijn stash filmpje wordt mijn kastje praktisch gewoon te klein (of mijn stash te groot dat kan natuurlijk ook, geen idee wat waar is ;-)) dus ging ik op zoek naar een andere oplossing toen heb ik op een blog gelezen (sorry weet de naam niet meer) dat iemand lege oogschaduw paletten op elkaar stapelde en daar haar LE's op zette. Ik heb zelf geen lege oogschaduw paletten dus besloot ik iets anders te zoeken en zo kwam ik op cd hoesjes uit ik heb er drie op elkaar gestapeld, als ik er meer op elkaar had gestapeld was ie om gekieperd, en zoals je kan zien is er zelfs nog ruimte over. Ik heb er niet voor gekozen om mijn LE's bij elkaar te zetten maar om mijn mooiste lakjes een ere plekje te geven en op de voorste rij zie je van links naar rechts:
Golden Rose scale effect lacquer nummer 02
Golden Rose scale effect lacquer nummer 04
Golden Rose scale effect lacquer nummer 05
OPI Teenage Dream

Op de tweede rij staan:
Seba crack nagellak wit
Seba crack nagellak roze
Pupa art top black
Pupa art base silver

zoals je ziet zijn dit mijn crack nagellakjes.

Derde rij
Easy Paris nail lacquer 44
Easy Paris nail lacquer onbekend
Easy Paris nail lacquer 468
Easy Paris nail lacquer 147


Meer kan ik er niet over vertellen meer info? Kijk even mijn stash filmpje !

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...