donderdag 28 juli 2011

NOTD Dotful Manicure en Pedicure



Vandaag een manicure en pedicure, gister was
ik helemaal bezig met een nogal lastige nail art toen die mislukte. Ik had nog maar een kwartiertje voordat we gingen eten dus besloot ik mijn nagels in één kleur te lakken dat werd, lekker simpel, rood (Hema 06). Ik vond het een beetje saai dus heb ik mijn dotting tool en een witte lak (Snow Motion van Catrice) en besloot ik stipjes te maken. Hierdoor ontstond een uberschattige creatie! Vandaag was ik even naar de Hoofdstraat geweest en daar kreeg ik van een verkoopster een compliment over mijn nagels. De andere verkoopster werd er ook bij gehaald om uitgebreid mijn nagels te bestuderen. Eindelijk is het weer mooi weer (halleluja) en dan moeten natuurlijk de open schoentjes weer uit de kast getrokken worden en dan mogen die uitsteeksels aan je voet weer geshowd worden (ook wel tenen genoemd ;-)) en mijn nagels daar beneden zagen er niet al te best uit dus ook die werden in de lak gezet, met stippels natuurlijk! Hieronder heb ik nog wat foto's.
xoxo

Doen jullie dat ook weleens je vinger nagels en teen nagels in dezelfde kleur lakken of dezelfde Nail art geven.?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...