zaterdag 19 november 2011

Hema Oogschaduw basis







Hey!

Vandaag heb ik een review voor jullie van de Hema oogschaduw basis. Ik heb hem lang getest en kan er echt wel een goed oordeel over geven, dus ik zou zeggen lees verder!




Dit is hoe de oogschaduw basis eruit ziet. Vrij simpel en met een vrij normale verpak

king voor een oogschaduw basis met een soort lipgloss borsteltje. Over de verpakking later meer... Ik draag niet elke dag oogschaduw basis, omdat ik vrijwel niet elke dag oogschaduw draag. Wel experimenteer ik in het weekend veel et oogschaduw. Ik kan zelf niet echt een oordeel geven over hoe lang je oogschaduw dus blijft zitten, maar volgens mij is het wel goed. De pigmentatie daarintegen kan ik wel wat over ze ggen, maar één foto zegt natuurlijk veel meer dan 1000 woorden.


Ik heb even dit duo'tje van Catrice als voorbeeld genomen, helaas is deze niet meer te koop want het is een limited edition uit de Enter Wonderland collectie.




Zoals je ziet is links met oogschaduw basis en rechts zonder. De pigmentatie is intenser en de oogschaduw is minder brokkelig.


Na een week werd de oogschaduw basis erg korrelig en kreeg ik er niks meer uit, dus stond hij te verstoffen in mijn kast. Vandaag zag ik hem weer staan en besloot hem open te snijden.

Het snijden ging vrij makkelijk en ondertussen merkte ik al dat mijn mes onder de oogschaduw basis zat toen ik het grote buisje bekeek, zag ik dat hij nog helemaal vol zat! Ik heb het eruit gepulkt met het mes en mijn vingers en dit was het resultaat!

Jeetje wat komt daar nog veel uit!!! Ik vind het echt een beetje asociaal dat Hema deze verpakkingen nog maakt, kom op als je ziet dat er zoveel over blijft! Ik was echt flabbergasted toen ik zag wat er allemaal uit kwam. Ik raad je aan als jij ook de hema oogschaduwbasis in je bezit hebt hem ook eens open te snijden, je kunt er minstens weer 3/4 maanden mee vooruit!

Ik vind de oogschaduw basis zelf wel goed alleen de verpakking vind ik verschrikkelijk! Ik zou het een 6 geven.


xxxx


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...