zondag 4 december 2011

New Obsession: Danbo













Sinds een dag of twee heb ik een nieuwe obsessie (zooo erg is het nou ook weer niet hoor XD). Toen ik voor mijn telefoon op zoek was naar een achtergrond stuitte ik op een soort 'robotjes' die ik echt ontzettend schattig vind! Na wat google werk kwam ik erachter dat deze poppetjes Danbo heten. Ik snap niet echt waarom er amazon.co.jp opstaat maar what ever I LOVE IT. Zelf ben ik nu ook bezig om ze te maken misschien plaats ik er later nog een update over. Ik zou jullie mijn favoriete laten zien:














En wil jij er ok een maken? Hier is een voorbeeld en op youtube kun je de uitleg vinden.



Het is eens iets anders dan beauty en een shitload aan foto's maar ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.

Wat vinden jullie van Danbo's? Waren jullie er al mee bekend? Weten jullie waarom er amazon.co.jp opstaat


XXX Eva



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...